1. این پایگاه به ثبت ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران رسیده است.

    مهمان عزیز سپاس بابت بازدید شما از تالار گفتگوی دهه هفتادی ها.

    عضویت در انجمن رایگان بوده و برای عموم باز میباشد . با صرف 30 ثانیه یکی از اعضای دهه هفتادی ها شوید .

Hitman Absolution تاریخ عرضه + پیشنمایش + عکس + نظر سنجی

شروع موضوع توسط Lovelys ‏Aug 2, 2012 در انجمن خبرچین Pc

امتیازتون به این بازی ... ؟

نظرسنجی بسته شده در ‏Aug 9, 2012.
  1. 1

    0 رای
    0.0%
  2. 2

    0 رای
    0.0%
  3. 3

    0 رای
    0.0%
  4. 4

    50.0%
  5. 5

    50.0%
  1. Lovelys

    Lovelys مدیر انجمن بازی

    370
    227
    218
    Hitman Absolution

    برای مشاهده لینک ها لطفا ثبت نام کنید و یا اگر حساب کاربری دارید وارد شوید

    برای مشاهده لینک ها لطفا ثبت نام کنید و یا اگر حساب کاربری دارید وارد شوید



    سبک بازی:

    برای مشاهده لینک ها لطفا ثبت نام کنید و یا اگر حساب کاربری دارید وارد شوید


    سازنده:

    برای مشاهده لینک ها لطفا ثبت نام کنید و یا اگر حساب کاربری دارید وارد شوید


    ناشر:

    برای مشاهده لینک ها لطفا ثبت نام کنید و یا اگر حساب کاربری دارید وارد شوید


    زمان انتشار بازی:
    تاریخ انتشار (شمسی): ۳۰ آبان ۱۳۹۱
    تاریخ انتشار (میلادی):

    برای مشاهده لینک ها لطفا ثبت نام کنید و یا اگر حساب کاربری دارید وارد شوید


    سایر پلتفرم ها:
    PS3 | X360

    [Broken External Image]:

    برای مشاهده لینک ها لطفا ثبت نام کنید و یا اگر حساب کاربری دارید وارد شوید

    Agent 47 ، این مرد خسته و جذاب ، اینبار به از طریق عنوانی به نام Hitman Absolution به آغوش گیمران بازگشته است ! در این عنوان سازمانی که Agent 47 در آن کار می کرد به او خیانت کرده و تمام پلیس ها به دنبال او هستند و کار وی در این عنوان تنها یک چیز است ؛ فــــــــــرار ! سازنده ی این عنوان IO Interactive می باشد و نشر آن را نیز Square Enix انجام خواهد داد. Hitman Absolution قرار است بر روی PC و دو کنسول PS3 و XBox360 منتشر گردد.​
    • ge آماده برای فروش، اینبار برای کاربران PC با پیش خرید بازی
    [Broken External Image]:

    برای مشاهده لینک ها لطفا ثبت نام کنید و یا اگر حساب کاربری دارید وارد شوید

    IO Interactive اعلام کرد که Hitman:Sniper Challenge برای کابران PC نیز آماده است و می توانند تجربه دیگری از Hitman را به عنوان Sniper داشته باشند؛ که می توانند این بسته را با پیش خرید بازی در اختیار داشته باشند. کاربران XBOX360 و PS3 همواره شانس داشتن این بسته را داشتند، در حال حاضر کاربران PC هم می توانند این شانس را داشته باشند و شروع به جمع کردن امتیاز کنند. نسخه PC این عنوان ماه آینده در نمایشگاه GamesCom آلمان به نمایش درخواهد آمد.

    برای مشاهده لینک ها لطفا ثبت نام کنید و یا اگر حساب کاربری دارید وارد شوید


    • تاریخ عرضه Hitman Absolution تایید شد
    [Broken External Image]:

    برای مشاهده لینک ها لطفا ثبت نام کنید و یا اگر حساب کاربری دارید وارد شوید

    ساعاتی پیش بعد از کش و قوس های فراوان تاریخ عرضه آخرین عنوان از سری Hitman یعنی Absolution تایید شد.
    Hitman در تاریخ 20 نوامبر در سرتاسر جهان به صورت هم‌زمان عرضه خواهد شد. هم‌چنین از هفته آینده می‌توان بخش Sniper Challenge این عنوان که از قابلیت های موتور جدید بازی یعنی Glacier استفاده کرده است را پیش خرید کرد.
    Hitman Absolution برای Ps3 , X360 و PC به طور هم‌زمان عرضه خواهد شد.

    برای مشاهده لینک ها لطفا ثبت نام کنید و یا اگر حساب کاربری دارید وارد شوید

    • خشونت یا مخفی کاری؟ مسئله این است
    [Broken External Image]:

    برای مشاهده لینک ها لطفا ثبت نام کنید و یا اگر حساب کاربری دارید وارد شوید

    شاید یکی از مهمترین دلایل محبوبیت Hitman در نزد طرفداران، مخفی کاری خاص مامور 47 باشد ولی این بار IO برنامه های دیگری برای ما دارد.
    آقای Christian Elverdam کارگردان عنوان Absolution در گفتگویی که با سایت

    برای مشاهده لینک ها لطفا ثبت نام کنید و یا اگر حساب کاربری دارید وارد شوید

    داشته در مورد گیم پلی بازی گفته است :" طرفداران سبک مخفی کاری بازی شاید وجود Instinct Meter را نوعی تقلب حساب کنند ولی اگر شما علاقه‌ای به استفاده از آن نداشته باشید، می‌توانید آن را غیر فعال کنید. در حال حاضر با توجه به پیام های طرفداران این بازی و نظرات آنها در مورد این سیستم متوجه شدیم حتی کسانی که این سری بازی‌ها را به طور کامل انجام داده اند از این سیستم خوششان می‌آید. این سیستم در واقع کمتر از آن چیزی که فکر می‌کنید گیم پلی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. به طور کلی این سیستم باعث می‌شود بیشتر با گیم پلی بازی درگیر شوید و به جای اینکه در مورد چیزهای دیگر فکر کنید، بیشتر آن را درک می کنید.
    آقای Elverdam همچنین عنوان کرد که تیم سازنده بازی تمام تلاش خود را خواهند کرد که علاوه بر تعادل بازی، آزادی بازیکن از بین نرود.
    Hitman absolution سال جاری برای Ps3 , X360 و PC عرضه خواهد شد.

    برای مشاهده لینک ها لطفا ثبت نام کنید و یا اگر حساب کاربری دارید وارد شوید

    پیشنمایشی از بازی
    مقدمه
    در حالی که رگبار باران بر زمین های خیس شیکاگو بوسه می زند, در حالی که پلیسان با هر صدای رعد از جای خود با رعب و وحشت می پرند, در حالی که فضای حاکم بر این شهر تاریک و تاریک تر می شود, مأمور 47 بعد از 5 سال غیبت باز میگردد. آماده برای شکار هرکسی که سر راهش قرار گیرد, اینبار محرک وی حس عدالت جویی نیست, انتقام است.

    ادامه پیشنمایش

    فرانچایز موفق Hitman, کار خود را با عنوان Codename 47 آغاز کرد و موفقیت کثیری را در ژانر خود بدست آورد, حتی زمینه را برای تقلید دیگر بازی های هم سبک خود ایجاد کرد. چیزی که از همان ابتدا واضح بود, مأمور 47 محبوبیت زودهنگامی را در بین کرکتر های دنیای بازی های رایانه ای بدست آورده بود که همه را مدیون روحیه خشک و ذات خونخواه و خشن خود بود.
    چندی پیش پس از 5 سال در بزرگترین همایش بازی های رایانه ای دنیا E3 2011 پنجمین نسخه از این سری تحت عنوان Hitman: Absolution معرفی شد, که بعضاً موجب تعحب بینندگان نیز شد. اضافه شدن المان های پلتفورمینگ ( هرچند که اگر در گنجاندن این المان ها افراط نباشد, چه بسا به بازی کمک هم بکنند. ), حضور یک زن! به عنوان یکی از شخصیت های محوری داستان از نکاتی بود که در نمایش های بازی بعضی از طرفداران را دلسرد نمود.
    در این مقاله سعی داریم علاوه بر هر چیزی که در چهارچوب یک پیشنمایش می گنجد, به نکات اضافه شده به بازی و نحوه تأثیرگذاری آنها بر بازی بپردازیم.

    در آغاز تریلر, 47 را در کتابخانه ای نم گرفته و تاریک می بینیم. نور چراغ قوه هایی که ذرات معلق در هوا را می شکند, پنجره های ساخته شده به سبک معماری گوتیک, گاه و بیگاه چشمانمان به کتاب های ایلومیناتی پخش شده روی زمین و کتابفروشانی که با پارچه های تاراپولین شده رویشان را مزین کرده اند. پلیس هایی که به سمت کتابخانه می آیند, و 47 که از نرده ها خود را گرفته و در تاریکی به حرکت خود ادامه می دهد. نیروهای گشت یکی یکی از پای در می آیند. نکته ای که در اینجا شایان توجه است, حذف شدن متد و راه و روش کشتن دشمنان در خفاء است, آنها دیگر به صدای پای شما توجهی نمی کنند, در واقع, در راستای فاصله گرفتن از Stealth Killing واقعی و نزدیک شدن به Action خالص, بازیباز می تواند به راحتی و بدون نگرانی در رابطه با ایجاد سروصدا دشمنان خود را سریع و بدون دردسر از پای در آورد. حرکت از کاور به کاور دیگر نیز از دیگر المان هایی که در این بازی هم جای بازکرده است, بازیباز با عوض کردن های مکرر مکان کاور گیری و بالا پایین رفتن انواع لوله و شکاف و نرده می تواند در بازی به پیش برود.
    [Broken External Image]:

    برای مشاهده لینک ها لطفا ثبت نام کنید و یا اگر حساب کاربری دارید وارد شوید



    اما این به این معنا نیست که بازی دچار فقدان مخفی کاری شده و از اصالت خود به طور کامل دور گشته است. بهترین سلاح 47 همچنان تاریکی است. بازیباز همانند نسخه های قبلی می تواند سیم معروف Hitman را درآورده و در خفاء دشمنانش را از پای در بیاورد, یا برای کاهش توجه از لباس های قربانیان استفاده کرده و از این موضوع به عنوان یک برگ برنده استفاده کند. علاوه بر این همانطور که پیش از این گفته شد, المان های پلتفورمینگ از دیگر عواملی بود که موجب تعجب بینندگان نمایش های بازی بود. 47 مثل یک میمون! می تواند از همه جا بالا برود و از همه جا آویزان شود, چیزی که پیش از این در سری جایی نداشت. علاوه بر این, شباهت نحوه انجام این کارها توسط 47 به سم فیشر در SC: Conviction امری انکار ناپذیر است!

    از دیگر اضافات این نسخه, می تواند قابلیت Instinct را نام برد. این توانایی, به نوعی غریزه 47 محسوب می شود و جایگزین سیستم Detection نسخه های پیشین شده است, چیزی که سازندگان بازی از آن به عنوان نیروی " ماوراء طبیعی " یاد می کنند. دشمنان در سراسر نقشه بازی با رنگ زرد درخشانی مشخص شده اند, و در اینجاست که Instinct با حدس زدن مسیر حرکت بعدی آنها به کمک بازیباز می آید, البته مسلماً تمام این حدس و گمان ها بر پایه حقیقت نبوده و بعضاً مواردی پیش می آید که پیشبینی بازیباز اشتباه در آمده و به دام دشمنان می افتد.البته باید گفت که این قابلیت تنها برروی درجه سختی آسان قابل دسترسی است. از نکاتی که همیشه Hitman را از اکثر بازیهای این سبک متمایز می کند, هاردکور بودن آن است. سازندگان سعی کرده اند با اضافه کردن المان هایی نظیر Takedown و Execution های متعدد این جنبه بازی را پابرجا نگه دارند. همانطور که گفته شد, Takedown ها خشن و بی رحمانه صورت می گیرند, در واقع 47 هر انسان جانداری را با دستان خود می گیرد و بعد از چندین ثانیه جنازه ای مرده تحویل می دهد! سیم پیانویی که دور گلوی کسی سفت می شود, نیمه مجسمه ای که با شدت هرچه تمام تر به صورت قربانی برخورد می کند, باتومی که با یک ضربه گردن دشمن را خرد می کند, همگی بخشی از Takedown های مذکور هستند.
    [Broken External Image]:

    برای مشاهده لینک ها لطفا ثبت نام کنید و یا اگر حساب کاربری دارید وارد شوید



    IO Interactive چندی پیش سخنی مبنی بر طراحی انجین اختصاصی برای بازی خبر داد, نام انجین Glacier 2.0 می باشد که میتوان آنرا نسخه آپدیت شده و بروز شده Glacier 1.0 تلقی کرد. به لطف همین انجین انحصاری, هوش مصنوعی بالای دشمنان حتی در نمایش های بازی نیز مشهود است. آنها با زیرکی از محیط برای به دام انداختن بازیباز بهره می برند و در کارهای گروهی به خوبی عمل می کنند. اگر یکی از آنها صدای تیر اندازی بشنود, دومی تفنگی را که به زمین می افتد ببیند در حالی که سومی شما را ببیند که دارید با دود بلند شده از اسلحه خود وَر می روید! به سرعت وارد عمل شده و ظرف چند ثانیه شکارتان می کنند. اما نکته ای که کار را خراب می کند, کرکتر دشمنان شماست. پلیس های Absolution انسان هایی لنگ لنگان و یک مشت احمق هستند که با دیالوگ های آبکی سرهم شده اند. آنها یکدیگر را بخاطر حماقتشان سرزنش می کنند, بخاطر ترس از 47 همدیگر را مسخره کرده و صد البته هنگامی که به چنگ وی می افتند برای زندگی خود التماس می کنند.یکی از بخش های تریلر اولیه بازی مربوط به همین موضوع بود, 47 یکی از پلیس ها را گروگان گرفت در حالی که پلیس برای زندگی اش به وی التماس و گریه می کرد و حتی نام همسر و فرزندانش را به 47 می گفت! به نظر می رسد که IO همچنان می خواهد آن ذات شیطان صفت 47 را حفظ کرده و حتی آن را بیش از پیش تشدید نماید که مسلماً این نشانه خوبی برای طرفداران بازی است.

    همانطور که از تریلرهای بازی برمی آید, صحنه های سینماتیک بخش بزرگی از بازی را دربر میگیرند. در یکی از تریلرها, 47 برروی پشت بام تحت تعقیب یک هلیکوپتر قرار می گیرد, اینجاست که طراحی زیبا و هیجان انگیز این قبیل صحنه ها خودنمایی می کند. در حین دویدن 47 چندین بار تیری را به سمت هلیکوپتر روانه می کند و از این کار به عنوان کاور استفاده می کند, از بامی به بام دیگر می پرد و از پلیس های سر راه به عنوان سپر انسانی استفاده می کند.


    به نظر می رسد IO سعی دارد در Hitman: Absolution از صحنه های سینماتیک, Set Piece های Script شده ( از پیش برنامه ریزی شده ) بیشتری نسبت به نسخه های قبلی استفاده کند. دیدن اینکه IO فطرت خونخوار و بی رحم 47 را حفظ کرده و آنرا به یک ماشین مرگ آور تبدیل کرده باعث خرسندی است, اما Level Design ـی که در نسخه های پیشین به بازیباز اجازه میداد به طرق مختلف بازی را به اتمام برساند در این نسخه مشاهده نمی شود. از طرفی, این نشان دهنده این است که IO سعی دارد داستان بازی را به روایت خودش پیش ببرد و انتخاب های زیادی برای بازیباز باقی نمی گذارد, و این امید را در طرفداران به وجود می آورد که ممکن است حالا که داستان بازی عملاً خطی است با روایتی غنی و قابل قبول روبرو باشیم. بنابراین, همگی ما امیدواریم IO Interactive با حفظ Hitman قدیمی, از المان هایی که به بازی اضافه کرده به نحو احسن استفاده کند, و دنباله ای در شأن مأمور 47 بسازد.
     
    nama، Admin و کلوچه خانوم از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. MahD!ye

    MahD!ye مدیربخش زنگ تفریح

    15,168
    16,846
    1,083
    :68:دوس میدارم بازی کنم
     
  3. Lovelys

    Lovelys مدیر انجمن بازی

    370
    227
    218
    خوب بخر دیگه !
     
  4. nama

    nama

    1,808
    2,577
    355