1. این پایگاه به ثبت ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران رسیده است.

    مهمان عزیز سپاس بابت بازدید شما از تالار گفتگوی دهه هفتادی ها.

    عضویت در انجمن رایگان بوده و برای عموم باز میباشد . با صرف 30 ثانیه یکی از اعضای دهه هفتادی ها شوید .

یک تبلیغ متفاوت در دنیای فناوری؛ اندروید، کیت کت، و در آوردن ادای جانی آیو

شروع موضوع توسط Admin ‏Sep 4, 2013 در انجمن اخبار تکنولوژی

  1. Admin

    Admin غواصی فقط تو چشات عضو کادر مدیریت مدیر کل سایت

    12,523
    24,698
    63,072
    [​IMG]
    تبلیغات، زمانی حد و مرز پیدا می کنند که ایده های سازندگان شان محدود باشد. و گرنه از صرف دیدن و شنیدن فراتر رفته، در ذهن مخاطب خود اثر گذاشته، و پیامی را که برای انتقالش طراحی شده اند، می رسانند.

    گوگل با انتخاب KitKat برای نام گذاری نسخه بعدی اندروید (۴.۴)، حرکتی کرده که شاید به زعم خیلی ها مسخره باشد. ولی در اصل، هر دلیلی که داشته، بستر ساز تبلیغات بسیار هوشمندانه ای برای گوگل و نستله شده. همین مطلب نارنجی هم، خود یک تبلیغ ناخواسته و ناگریز برای کیت کت است. شکلات نخورید! (خنثی شد؟)

    کلیپ زیر را ببینید تا متوجه منظورمان شوید. در اینجا یک نفر چنان با اعتماد به نفس در مورد طراحی شکلات کیت کت صحبت می کند، که فقط برای یک در هزار نفر ممکن است تداعی کننده معرفی محصولات اپل توسط جانی آیو -با آن لهجه انگلیسی اش- نباشد.

    برای مشاهده لینک ها لطفا ثبت نام کنید و یا اگر حساب کاربری دارید وارد شوید


    شاید اینکه در تبلیغ گوگل برای اندروید، کسی ادای جانی آیو را در آورده برای طرفداران اپل ناراحت کننده باشد؛ ولی در عین حال گوگلی که با انتخاب یک نام -به زعم ما- بد ولی -در عمل- پر از نبوغ و منفعت، کمپین تبلیغاتی متفاوتی راه انداخته، با این تبلیغ، ناخواسته اعتراف جالبی هم کرده.

    وقتی شما با در آوردن ادای جانی آیو، در مورد دقت به کار رفته در طراحی یک محصول (خواه شکلات باشد، خواهد اندروید ۴.۴؛ خواه جدی باشد، خواه طنز) صحبت می کنید، روی این سابقه ذهنی مردم حساب باز کرده اید که جانی آیو سمبل کمال گرایی در طراحی محصول است. آیا می توانید از او جلوتر بروید؟

    ما با پاپ کورن به تماشای آینده خواهیم نشست تا ببینیم اندروید ۴.۴ واقعا در زمینه طراحی (و سایر ویژگی ها) حرف تازه ای برای گفتن خواهد داشت یا این هم یک تبلیغ کنایی مثل سری تبلیغات مک و پی سی اپل از آب در می آید!؟

    در نوع خودش، این یک شروع عالی و هوشمندانه برای کمپین بازاریابی اندروید ۴.۴ است و ما را هم سر ذوق آورده. مدت ها بود چنین تبلیغ خوبی ندیده بودیم. راستی جدی گفتیم، زیاد شکلات نخورید! و نظرتان درباره این تبلیغ را هم با ما در میان بگذارید.