1. این پایگاه به ثبت ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران رسیده است.

    مهمان عزیز سپاس بابت بازدید شما از تالار گفتگوی دهه هفتادی ها.

    عضویت در انجمن رایگان بوده و برای عموم باز میباشد . با صرف 30 ثانیه یکی از اعضای دهه هفتادی ها شوید .

و سرانجام: مایکروسافت نوکیا را به مبلغ ۷ میلیارد دلار می خرد

شروع موضوع توسط Admin ‏Sep 3, 2013 در انجمن اخبار تکنولوژی

  1. Admin

    Admin غواصی فقط تو چشات عضو کادر مدیریت مدیر کل سایت

    12,511
    24,627
    62,783
    [​IMG]
    ظاهراً رفتن استیو بالمر چندان هم یک باره و بی حساب نبوده و خبرهایی پشت پرده جریان دارد که کم کم از آنها مطلع می شویم.

    ساعاتی پیش مقامات ردموند رسماً اعلام کردند که کسب و کار ابزارها و خدمات نوکیا را با مبلغی بیش از ۷ میلیارد دلار و به صورت نقد ابتیاع می کنند. مایکروسافت ۵ میلیارد دلار برای بخش تلفن همراه و ۲.۱۸ میلیارد هم برای پتنت های نوکیا پرداخت خواهد نمود. این معامله قرار است در سه ماهه نخست ۲۰۱۴ و پس از تایید آن توسط سهام داران و مراجع قانونی اجرایی شود.

    مدیران عامل هر دو شرکت در پستی مشترک آورده اند: «حال نوکیا فصل بعدی خود را رقم خواهد زد و این مهم را با تمرکز روی امکان تحرک از طریق پیشگامی اش در بخش های شبکه، نقشه و مکان یابی و فناوری های پیشرفته عملی می کند» «و البته برای مایکروسافت هم این، گام بزرگی ست به آینده و جهشی عظیم به جلو در مسیر خلق خانواده ای از ابزارها و خدماتی که مردم را سر شوق می آورد و تمام ابعاد تجارتش را قوت می بخشد».

    این خبر خوبی برای ویندوز فون هم خواهد بود و به نوکیا امکان می دهد دستگاه هایی بی رقیب و با پشتیبانی غنی تر مایکروسافت تولید کند. همچنین خبر خوبی ست برای کسانی که عقد این دو را ازلی و غیر قابل اجتناب می دانستند.

    بعد از خرید موتورولا موبایلیتی توسط گوگل که به تولید موتو ایکس انجامید این بار چشم ها به مایکروسافت و نوکیا دوخته شده تا ببینند ثمره این وصلت چه می شود. شایعاتی که از سرفیس فون مایکروسافت داشتیم حالا معنی پیدا می کنند و این بار واقعاً باید مشتاقانه منتظر پرچمدار بعدی مایکروسافت-نوکیا باشیم.

    نظر شما از این اتفاق بزرگ دنیای موبایل چیست؟ آیا از این پس همکاری مایکروسافت با شرکایی چون HTC و سامسونگ کم رنگ می شود؟ یا ردموند هم رویه ای مانند گوگل را اتخاذ خواهد کرد؟