1. این پایگاه به ثبت ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران رسیده است.

    مهمان عزیز سپاس بابت بازدید شما از تالار گفتگوی دهه هفتادی ها.

    عضویت در انجمن رایگان بوده و برای عموم باز میباشد . با صرف 30 ثانیه یکی از اعضای دهه هفتادی ها شوید .

مقایسه 5 رژیم غذایی هالیوودی؛ از آنجلینا جولی تا جسیکا آلبا

شروع موضوع توسط Acontius ‏Jul 27, 2012 در انجمن مطالب جالب

  1. Acontius

    Acontius دیوانه متفکر !

    2,893
    1,173
    388
    یکی از دغدغه های خانم ها پس از بارداری سوزاندن چربی‌هایی است كه طی 9 ماه در بدن انباشته شده‌اند. كار سختی است. این چربی‌ها برای زنان بازیگر هم مشكل‌ساز است.
    در اینجا به برخی روش‌هایی كه آنها بعد از زایمان در پیش گرفته‌اند تا به سایز قبلی خود بازگردند، اشاره می‌كنیم.

    رژیم شماره 1
    آنجلینا جولی، بازیگر معروف هالیوود، بعد از آنكه فرزندان دوقلوی خود را به روش سزارین به دنیا آورد، حتی یك دقیقه از رژیم‌گرفتن غفلت نكرد. برخلاف زنانی كه به فرزندشان شیر می‌دهند و شیردهی خوب در كاهش وزنشان موثر است، متاسفانه اوشیردهی را آغاز نكرد بنابراین كار سخت‌تری در پیش داشت.

    او حتی قبل از تولد فرزندانش هم ماهی سالمون در وعده صبحانه مصرف می‌كرد و بعد از زایمان نیز غذای اصلی روزانه او ماهی سالمون، سبزی‌های گریل‌شده، پنیر سفید كم‌چرب و میوه‌های تازه بود. او در حال حاضر به وزن قبل از بارداری خود بازگشته و از آنجا كه دوست دارد دوباره باردار شود، مصرف ویتامین‌های مخصوص پره?ناتال (مولتی‌ویتامین‌هایی كه قبل از دوران بارداری باید آنها را مصرف كرد) را آغاز كرده است.

    رژیم شماره 2
    جنیفر لوپز بعد از به دنیا آوردن فرزندان دوقلویش، 23 كیلوگرم اضافه وزن پیدا كرد اما 7 ماه بعد اندام او دقیقا مثل قبل از بارداری‌اش بود.
    به گفته خودش، تنها رمز موفقیت او ورزش است. او طی این مدت حداقل روزی 3 ساعت ورزش متناوب داشت.

    در كنار ورزش، رژیم مشهور كم‌قند را انتخاب كرد. در طول روز میزان مصرف كالری دریافتی‌اش از 1400 فراتر نرفت و مصرف هر نوع شكلات، شیرینی یا حتی میوه‌های خشك برای او ممنوع شد. طی 7 ماه، او 18 كیلوگرم وزن كم كرد.

    رژیم شماره 3
    ماه نوامبر 2010 «اشلی سیمسون» فرزند خود را به دنیا آورد و به شكلی باورنكردنی دوباره به وزن قبل از بارداری خود رسید.
    وی برای رسیدن به این هدف دستورات «جكی كلر» را كه یك متخصص تغذیه قدیمی و حرفه‌ای با شعار آشتی‌دادن مردم با موادغذایی سالم و پیروی از تعادل غذایی است، اجرا كرد. این خانم جوان همچنین اقدام به تاسیس رستورانی كرد كه منوی آن شامل غذاهای آماده با میوه و سبزی‌های فصل، ماهی و غذاهای كم‌چرب است.

    او در دوران بارداری عادت‌های بدی مثل مصرف زیاد فست‌فود پیدا كرده بود كه بعد از زایمان با كنارگذاشتن آن و مصرف بیشتر نان سبوس‌دار و میوه در وعده صبحانه و ورزش توانست اضافه وزن بعد از بارداری‌اش را از بین ببرد.

    رژیم شماره 4
    کریستینا آگیلرا در ماه ژانویه 2008 فرزند خود را به دنیا آورد، به دلیل مصرف بالای شكلات در طول دوران بارداری 18 كیلوگرم اضافه وزن داشت كه مجبور شد آن را با رژیم سخت در كنار ورزش پایین آورد، ولی طی 4 ماه بعد از زایمان، فقط میوه و سبزی‌ و آب فراوان مصرف می‌كرد. كریستینا تمام موادغذایی پركالری از جمله گوشت قرمز، ماهی و نان را از برنامه غذایی‌اش حذف كرد و برای تسریع روند كاهش وزن، رو به ورزش شدید آورد، یعنی 90 دقیقه تمرین شدید بدنی 5 بار در هفته.

    رژیم شماره 5
    جسیكا آلبا 4 ماه بعد از زایمان توانست وزن اضافه خود را پایین آورد. او برای این منظور رژیم گوشت مرغ و سبزی‌ را انتخاب كرد. این موادغذایی انرژی‌زا‌ اما كم‌كالری هستند. وی در طول روز فقط سبزی‌های برگ‌سبز، گردو یا یك مشت تخمه می‌خورد و میان‌وعده‌هایش هم شامل تخم‌مرغ آبپز بود. او در كنار رژیم غذایی، ورزش را هم به برنامه روزانه‌اش افزود؛ 10 دقیقه پیاده‌روی روزانه روی تردمیل، 10 دقیقه دویدن و یك ساعت بدنسازی و تمرین ورزش‌های رزمی البته همراه با نوشیدن آب فراوان، از اسرار كاهش وزن اوست.
     
    مهسا و کلوچه خانوم از این پست تشکر کرده اند.